anlaşma

Anlaşma || Elle Kennedy (Off-Campus #1) Kitap Yorumu

04:35

Kitabın Adı: Anlaşma
Özgün Adı: The Deal
Yazar: Elle Kennedy
Çeviren: Hanife Albayrak
Sayfa Sayısı: 448
Goodreads Puanı: 4,35 (48K+)

Benim Puanım: 7/7

ARKA KAPAK
Biri Okulun kötü çocuğuyla anlaşmak üzereydi ve işler fena halde karışacaktı...

Hannah Wells onu baştan çıkaracak birini sonunda bulmuştu. Hayatındaki diğer her şey konusunda son derece kendisine güvenmesine rağmen, konu seks ve arzulara geldiğinde boş çuvaldan farkı yoktu. Hoşlandığı adamın dikkatini çekmek için sinir bozucu, çocuksu ve kendini beğenmiş hokey takımı kaptanına özel ders verip onunla çıkıyormuş gibi davranmak zorunda kalsa da, bunu yapmaya kararlıydı.

Garrett Graham'ın tek istediği mezun olduktan sonra profesyonel hokey oyuncusu olmaktı, ancak düşen ortalaması, uğruna çalıştığı her şeyi tehdit ediyordu. Eğer alaycı bir esmer güzelinin başka bir adamı kıskandırmasına yardım etmek takımdaki pozisyonunu garanti altına alacaksa buna katlanırdı. Fakat beklenmedik bir öpücük her ikisini de daha önce yaşamadıkları bir arzu yolculuğuna sürüklediğinde, Garrett numara yapmanın hiçbir işe yaramayacağını anlamıştı. Şimdi sadece Hannah'yı aradığı adamın kendisine çok benzediğine ikna etmeliydi.



YORUM
Bağrıma basmak istediğim bir kitapla herkese selam! Anlaşma, baştan sona keyifle okuduğum, yer yer sırıtmaktan kendimi alamadığım aşırı güzel bir gençlik kitabıydı.
Konuyla ilgili detaya girmek istemiyorum ama en ana hatlarıyla söylemem gerekirse, düşük gelen sınavı yüzünden sıradaki maça çıkmama ihtimali olan hokey takım kaptanı Garrett'ın, sınavı geçen sayılı öğrencilerden biri olan Hannah'dan yardım istemesi ve beraber ders çalışmalarıyla gelişen arkadaşlıklarını, ardından da bunun aşka dönüşmesini konu alıyor Anlaşma. Okuması o kadar keyifli bir kitap ki, çoğu zaman kendimi bir gençlik dizisi izliyormuşum gibi hissettim. Karakterler, diyaloglar o kadar samimiydi ki... Belli bir olay olmadığı sırada bile, herhangi bir paragrafın içinde geçen kısacık bir cümle istemsizce sırıtmama sebep oluyordu.
Hiç acı yok muydu? Her şey güllük gülistanlık mıydı? Hayır. Hannah, geçmişinde tecavüze uğramış bir kız. Spoiler mı veriyorum? Hayır vermiyorum çünkü daha kitabın ilk sayfasında geçiyor bu. Yazar bunu birden laf arasında söyleyip geçince idrak etmekte zorlanmıştım. Çünkü ya bunu hafife alıyordu ya da iyi aktaracak kadar güzel bir kaleme sahip değildi. Ama yanılmıştım çünkü ayakta kalmaya çabalayan bir kızı okuduğumu sanmıştım. Hâlbuki ayaklarının üzerinde durmayı başarmış olan bir kızı okuyordum. Kitap bu yönüyle beni etkiledi çünkü kızın, yaşadıkları hakkındaki düşünceleri aynı zamanda mesaj da veriyordu.

Anlaşma, pek çok yönden farklı unsurların bir arada bulunduğu, kendi türü içinde en iyilerden sayabileceğim bir kitap oldu benim için. Okuduğum için o kadar mutlu hissediyorum ki bunu kelimelerle tarif etmek zor geliyor. Eğer young adoult okumayı seviyorsanız bu kitabı alın ve okuyun! Özellikle de benim gibi dram sevmeyen biriyseniz, entrikalardan nefret ediyorsanız ve gereksiz tartışıp duran çiftlerden sıkılıyorsanız Anlaşma tam size göre! Karakterlerin her biri ayrı ayrı güzel, her biri kendine has. İnsan en başta klasik bir iyi kız-kötü çocuk aşkı okuyacağını sanıyor ama ne Hannah o derece saf bir kız ne de Garret o umursamaz, kötü çocuklardan biri.


Bu kitaba Goodreads’te tam puan verdim, benim puanlama sistemime göre de 7/7. Muhtemelen bu yılın en iyi genç yetişkin kitabı Anlaşma oldu benim için!

Kitabı satın almak için:

Benzeri Yazılar

0 yorum