bad romeo

Sahte Romeo || Leisa Rayven (Starcrossed #1) Kitap Yorumu

21:58

Kitabın Adı: Sahte Romeo
Özgün Adı: Bad Romeo
Yazar: Leisa Rayven
Çeviren: Pınar Polat
Sayfa Sayısı: 488
Goodreads Puanı: 4,15 (11K+)
Benim Puanım: 3,5/5

ARKA KAPAK
İki milyondan fazla okura ulaşan bu büyüleyici aşk hikâyesi, sizi etkisi altına alacak ve son sayfaya kadar nefesinizi tutmanızı sağlayacak. Tüm zamanların en büyük aşk hikâyesini canlandırırken, kendi aşk hikâyelerini keşfettiler… 

Cassie Taylor ve Ethan Holt'un yolları üniversite yıllarında, tiyatro bölümünde kesiştiğinde, aralarındaki çekim karşı koyulamazdı. Cassie iyi bir aktris, Ethan kampüsün kötü çocuğu idi. İkili, Romeo ve Juliet için başrole seçildiklerinde hayatları değişmeye başlamış, tıpkı oynadıkları karakterler gibi, onların da kaderleri birbirlerine bağlanmıştı. Ta ki kötü çocuk, iyi kızın kalbini kırıp güvenini yıkana kadar… 

Şimdiyse yolları Broadway'de kesişmişti ve bu sahte Romeo, Casie'nin hayatına yeniden geri dönerek her şeyi adım adım altüst etmeye kararlı görünüyordu… Yeniden romantik bir rol için bir araya gelmek zorunda kalan ikili, üniversite yıllarında yaşadıkları gizli aşkın heyecan verici anlarıyla ve kalp kırıklıklarının derin acılarıyla yüzleşmek zorunda kalmışlardı. Tabii bir de, zıt kutupların birbirlerine karşı koyamadıkları gerçeğiyle… Ve söz konusu aşksa bazen bizim için kötü olanlar en karşı koyamadıklarımızdır.

YORUM
Ben hayatımda Cassie gibi bir karakter daha görmedim, önce orada bir anlaşalım :D
Sahte Romeo’da işler şu şekilde yürüyor: Geçmişe gidip Ethan ve Cassie’nin tanışmalarından itibaren birbirinden hoşlanma sürecini okuyoruz. Bir yandan da günümüze, Ethan’ın Cassie’yi geri kazanma çabalarını.
Geçmişteki ve günümüzdeki karakterler arasında dağlar kadar fark vardı. Geçmişteki Cassie arsız (hâlâ öyle aslında…) ve yüzsüz bir kız. Ve daha önce hiç erkek arkadaşı olmamış, üniversitede de seksi Ethan Holt’la karşılaşana kadar kimseye karşı çekim duymamış belli ki. Çünkü, sanırım fenalaşıyorum, kız cinsellikte kafayı bozdu.

Çoğu zaman Cassie’nin düşüncelerinden ben utandım. Gerçekten. Bir de bu kirli şeyleri sürekli düşünmesi yetmezmiş gibi her şeyi günlüğüne yazdı ve ben delirdim :D
Çok tuhaf bir karakterdi gerçekten, daha önce onun gibisini okuduğumu düşünmüyorum.
Ethan’a gelince… Onun da geçmiş sürümü dengesizin tekiydi. Tam seveceğimi düşünürken başka bir dengesizlik yapıyordu ve soğuyordum. Gelgitli bir ilişkimiz oldu açıkçası.

Günümüze geldiğimiz zaman ise her iki karakteri de sevdim. Cassie bence hâlâ biraz manyak olsa da bir nebze akıllanmıştı ve EThan kendini toparlamıştı. Hele Ethan’ı günümüzde çok sevdim ve okurken günümüz sahnelerinin daha fazla olmasını istedim. Ağırlık geçmişe verilmişti çünkü.

Sahte Romeo’nun insanı çileden çıkan karakterleri ve olay örgüsü olsa da kendini okutmayı çok güzel başarıyor. Kitabı üç günde bitirdim yanılmıyorsam ve sadece okulda okuyarak bile ilk gün 217 sayfa okumuştum.

Akıcılığı yüksek, dili basit ve sizi kitabın içinde tutmaya yetecek kadar odağınızı topluyor. Bu yönden başarılı bulduğumu söyleyebilirim çünkü karakterler beni gerçekten ama gerçekten deli etti. Ve buna rağmen kitabı elimden bırakamadıysam bu da yazarın başarısı sayılmalı :D

Eğer genç yetişkin kitapları seviyorsanız Sahte Romeo’ya şans vermenizi öneririm çünkü şikâyet ettiğim onca şeye rağmen okuması oldukça keyifli bir kitap. Özellikle içinde Romeo&Juliet alıntıları olmasını güzel buldum. Çünkü sıradan bir konu olmasına rağmen karakterlerin oyunculukla ilgilenmesi kitabı çekici kılıyordu.

Ve şunu söylemeyi unutmuşum: KİTABIN SONU MUHTEŞEMDİ. Yani, en azından bence öyleydi. Yazarın kestiği kısmı oldukça fazla beğendim çünkü bu tip sonları fazlaca beğeniyorum.

İkinci kitabı da beklediğimi belirtmem gerek. Çünkü henüz cevaplarını alamadığımız bazı sorular var Ethan hakkında. Onları da merakla bekliyorum.

Bence Sahte Romeo’ya bir şans verin, tam kafa dağıtmalık bir kitap!

Kitabı satın almak için:


Benzeri Yazılar

0 yorum