Kimliksiz

Kimliksiz || Selvi Atıcı (Kayıp Şehir #1) Kitap Yorumu

12:29

KÜNYE 
Kitabın adı: Kimliksiz
Yazar: Selvi Atıcı
Sayfa sayısı: 520
Yayınevi: Müptela Yayınları

ARKA KAPAK
"Seni sevmekten nasıl vazgeçebilirim ki? Ben geçsem bile kalbim vazgeçmez..."

Deryal Yiğit, nam-ı diğer Kimliksiz... Kirli geçmişiyle, acımasızlığıyla, kadınlara değer vermeyişiyle bilinen karanlık bir adam... Garip takıntıları ve sadece kendine sakladığı sırlarıyla kendi çöplüğünden yarattığı krallığında hükümdarlığını süren Deryal'in hayatına Burcu bomba gibi düşmüştü.

Burcu, Deryal'in yeni takıntısı mı, yoksa hayatının yörüngesini tamamen değiştirebilecek olan tek kadın mıydı? Sırları ve çözemediği sorunlarıyla Deryal'in hayatına girmek zorunda kalan Burcu, omuzlarına binen tonlarca yükün arasında aşkı kaldırabilecek miydi?

YORUM
Boğazımda koca bir yumru, ne söylesem bilemiyorum. Kitaba büyük, gerçekten büyük bir beklentiyle başlamıştım. Beklentimin ne olduğunu tam olarak bilmiyordum ama çok sevmeyi beklediğim kesindi. Çok sevdim. İnanın kitap içime işledi, her bir cümle kalbime dokundu.
Bu kitap beni çok güldürdü, çok şaşırttı, çok üzdü, âşık etti, nefret ettirdi...
Başlarda ne beklemem gerektiğini bilmiyordum. Güzel bir ilişki vardı, aynı zamanda sırlar vardı. Sırrın ne olduğunu ben biliyordum, adam bilmiyordu. Kız saklıyordu, ben görüyordum. Sonra anladım ki doğru bildiğim de doğru değilmiş. Spoiler vermek istemiyorum, konuyu anlatmak da istemiyorum çünkü o 592 sayfayı burada birkaç cümleye indirgemek, kitaba hakaret olur.

Kimliksiz, beni darmaduman etti. Yüreğim sızlıyor resmen. Özellikle kitabın yarısını geçtikten sonra olayların gelişme şekli... Oradan sonrasında ağladığım çok yer oldu. Ağlatan kitapları sevmem, inanın kalbim acıdığı an fırlatıp atasım geliyor öyle kitapları ama Kimliksiz farklıydı. Sanırım bundan sonra da farklı kalacak. Ama güldüğüm kısımlar da çok oldu. Deryal ve Burcu'nun neşelerinin yanında, Adem ve Şirin'in didişmeleri o kadar keyifliydi ki. Ben yan karakterlere çok önem veririm. Hatta çoğu kitapta ana karakterden çok yan karakterleri sevdiğimi bilirim. Bu yüzden de onların iyi seçilmiş olmasını çok önemsiyorum. Ve Selvi Atıcı bu konuda da hayal kırıklığına uğratmadı. Adem görüp görebileceğiniz en sağlam dostlardan biri; dostunun acısını kendi acısı, mutluluğunu kendi mutluluğu bilen biri.

Benzeri Yazılar

0 yorum