evetherneyse

İskoç Gelini || Lynsay Sands (Highlanders #3) Kitap Yorumu

12:23


Kitabın Adı: İskoç Gelini
Özgün Adı: Highlander Takes a Bride
Yazar: Lynsay Sands
Çeviren: Merve Solmaz
Sayfa Sayısı: 304
Goodreads Puanı: 3,96 (1,7K+)
Benim Puanım: 3,5/5



Arka Kapak
Kılıç kuşanmak, küfretmek ve ata bacaklarını iki yana açarak binmek Saidh Buchanan için son derece doğaldı. Yapmacık bir tavırla gülümsemek ve dilini tutmak… kesinlikle değildi. Gürültücü yedi abiyle büyüyen Saidh’in bağlanacağı bir koca bulmakla hiç alakası yoktu… ta ki gölde çıplak yıkanan yeni Lord MacDonnell ile karşılaşana kadar. Her ne kadar Saidh tam bir hanımefendi olmaktan fazlasıyla uzak olsa da, güçlü İskoç, onu her noktasına kadar bir kadın gibi hissettiriyordu.
Kızın melek gibi görüntüsü, savaşçı tavrı vardı ve adamın öpücüklerine tutkuyla karşılık veriyordu. Greer’in bu beklenmedik misafire ilgi göstermesi pek de şaşılacak bir durum değildi. Pervasız bir tutku her ikisini de ele geçirdiğinde, Greer ipleri eline alıp onunla evlenmeye karar vermişti. Fakat Saidh gizli bir düşmanın hedefindeydi ve Greer her şeyden çok istediği kadını korumak için hayatının en önemli savaşıyla karşı karşıya kalmak üzereydi… 


Benim Yorumum
Daha önce tarihi aşk romanı okumamış biri olarak İskoç Gelini'ni genel itibariyle keyifle ama bu türün pek benlik olmadığını düşünerek okudum.

Saidh, yedi ağabey ile büyümüş genç bir kadın. Yetişme şeklinden dolayı tam bir 'leydi' gibi değil. Kılıç kullanıyor, ata biniyor hatta yerine göre küfrediyor.

Greer de kuzeninin ölümünün ardından paralı askerliği bırakıp 'lord' olmak zorunda kalan güçlü, cesur, yakışıklı bir adam.

İki karakterin benlikleri arasındaki çekişmeyi okumak eğlenceliydi, ikisi de ağırlığı olan karakterler ve aralarında bir üstünlük yoktu. Kimi diyalogları da beni epey güldürdü.

Sadece romantizmin işlenmek yerine kitabın içine güzel de bir gizem katmış yazar ve bu unsur kitabın sonuna kadar çeşitli yerlerde karşımıza çıksa da asıl olaylar son sayfalarda patlak verdi ve bunları büyük heyecanla okudum. İşin içine gizem girince pek tahminde bulunabilen biri değilim, dolayısıyla bu tarz şeyleri okumak bana daha fazla keyif veriyor çünkü tahmin edebilecek olsam bile kafa yormamayı tercih edip kitabın beni şaşırtmasını bekliyorum.

Kitapta sevmediğim bir şey var ki o da yetişkin içerik. Bir ara isyan bayrağını çektim çünkü her öpücüğün sonu sevişmeye gidiyor, sevişmedikleri süre boyunca da sevişmeyi düşünüyorlardı. Bu içeriği yalnızca düşüncelerinde değil karakterlerin çeşitli diyaloglarında da sık sık gördük. Yazarın bunu ağza sakız ederek kullanmasından hoşlanmadım.

Ama bu unsur haricinde eğlenceli, akıcı, bir çırpıda bitirilecek bir romandı. Türün okuyucusuysanız beğeneceğinizi düşünüyorum 🌸

Kitabı satın almak için:



Benzeri Yazılar

1 yorum

  1. Merhaba ;

    Bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. Çok faydalı içerikler paylaşıyorsunuz. Bloğunuz'dan para kazanmak için %50 Komisyon ile İnstaKitap Setine Satış Ortağı Olabileceğinizi Biliyor Musunuz ? https://goo.gl/iLiflK

    İnstakitap İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde. Sitemize gelen 100 ziyaretçiden 1'i sipariş veriyor.

    Sizi de satış ortaklarımız arasında görmekten memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil