evetherneyse

Sis || Paula Weston (Refaim #2) Kitap Yorumu

04:01


Kitabın Adı: Sis
Özgün Adı: The Haze
Yazar: Paula Weston
Çeviren: İnci Nazlı
Sayfa Sayısı: 376
Goodreads Puanı: 4,21 (3K+)
Benim Puanım: 4


Arka Kapak
Gaby Winters yaklaşık bir yıl önce ikiz kardeşi Jude'u bir trafik kazasında kaybetmişti. Kazadan sonra bedeni iyileşmişti ama acısı hâlâ ilk günkü gibi tazeydi ve kâbusları bitmiyordu: Her gece kâbuslarında iblislerle ve cehennemin diğer yaratıklarıyla savaşıyordu.

Ve sonra karşısına Rafa çıktı. Rafa, sadece kâbuslarında sık sık gördüğü çocuk değildi, aynı zamanda ikiz kardeşi Jude'la da bir geçmişleri olduğunu iddia ediyordu. Gaby, hayatı ve kendi hakkında bildiğini düşündüğü gerçeklerin sadece birer yalan olduğunu kabul etmek zorunda kalmıştı ve bulması gereken gerçekler kâbuslarındaki gölgelerde gizliydiler. Rafa kimdi? Refaimler kimlerdi? Ve en önemlisi Gaby kime güvenebilirdi?

Benim Yorumum
Gölgeler'in devamı olan Sis'i ilk kitaba nazaran çok daha fazla beğendim. Yazar, dilinin eksiklerini biraz tamamlamıştı. Ve bu çeviri kaynaklı mı bilmiyorum ama (çevirmen değişmemiş) ilk kitaptaki şimdiki zaman anlatımı, ikinci kitapta geçmiş zaman anlatımına dönmüştü.

İlk kitapta beni tatmin etmeyen ne kadar şey varsa bunda tatmin etti diyebilirim. Aşk, aksiyon, aile, dostluk… her şey istediğim gibiydi. Yazarın anlatım konusunda hâlâ eksik kaldığını düşünüyorum ama olayların işlenişi çok güzeldi. Soluk almadan okudum. Kurgunun içinde tutmayı başardı.

İlk kitaptan beri tanışmayı beklediğim Jude karakteri ile ise sonunda tanıştık ve sanırım kendisine âşık oldum. Seveceğimi biliyordum ama bu kadar seveceğimi de düşünmemiştim. Harika bir erkek kardeş.

Bu kitap hakkında söyleyecek çok fazla bir şeyim yok, ilk kitapla arasında harika bir yol kat edilmiş ve devam kitabını da merak ettirir nitelikte son buldu. Serinin dördüncü kitabını da aldığım zaman üçüncüyü okuyacağım muhtemelen.

Kitabı satın almak için:





Benzeri Yazılar

0 yorum