alıntı

Işıltı || Paula Weston (Refaim #3) Kitap Yorumu

05:30



Kitabın Adı: Işıltı
Özgün Adı: Shimmer
Yazar: Paula Weston
Çeviren: İnci Nazlı
Sayfa Sayısı: 352
Goodreads Puanı: 4,29 (2,5K+)
Benim Puanım: 3/5


Arka Kapak
Becca Fitzpatrick'in HUSH, HUSH serisini sevdiyseniz, bu seri tam size göre. Gölgeler serisinin üçüncü kitabı IŞILTI'da tehlike büyüyor, riskler giderek artıyor… Gaby Winters hayatının daha karmaşık hale gelebileceğini sanmıyordu, fakat fazlasıyla yanılıyordu. O, sandığı gibi on dokuz yaşındaki kaygısız genç kız değildi. O bir Refaim'di, düşmüş meleklerin soyundan geliyordu. Öldüğünü sandığı ikiz kardeşi hayattaydı. Şimdiyse Rafa; seksi ve sinir bozucu Rafa, Gaby'nin peşindeki iblislere tutsak düşmüştü ve acı çekiyordu. Gaby'nin tek seçeneği kendi içinde ikiye ayrılan Düşmüşlerin birlikte hareket etmesini sağlamaktı, yoksa Rafa'nın hiç şansı kalmayacaktı. Bu, zamana ve tarihin gerçeklerine karşı bir yarıştı ve şimdiden çok geç kalınmış olabilirdi… 

"Gizem, aşk ve soluksuz macera."
-The Reader's Den-

Benim Yorumum
Serinin üçüncü kitabı olan Işıltı, okurunu sonlara doğru büyük bir heyecan seline çekse de genel olarak sıkılarak okuduğum bir kitap oldu. Sayfalar geçtikçe kitap kendini tekrar edip durdu.

Tüm sıkıcılığına rağmen çok hızlı bir şekilde okuyup bitirdim ve seriye bu kitapla bağlandığımı hissettim. Olaysızlık bunaltacak noktaya gelse de karakterleri daha iyi tanıdık ve bazı olayların çözüme kavuşması ile aklımızdaki soru işaretlerinin bir kısmı giderildi.

Kitabın sonu epey heyecanlı bir noktada bitiyor ve devamını merak etmeye itiyor. Sonunu tahmin ettiğim için kendimi hazırlamaya çalıştım ama dördüncü ve son kitap olan Ateş'i okumak için de sabırsızlanıyorum. Umarım üç kitaptır bu kadar büyütülen ve serinin kilit noktasını oluşturan bu olay tatmin edecek nitellikte olur, aksi takdirde epey hayal kırıklığına uğrayacağım.

Her ihtimale karşı beklentimi küçük tutmaya çalışıyorum ama bir yandan da büyük bir şey bekliyorum.

Serideki süreç sıkıntısı diğer kitaplarda da mevcut olmasına rağmen bundan en çok rahatsızlık duyduğum kitap Işıltı oldu. Zaman dilimi aşırı kısa, üç kitapta toplam 11 günü gördük ve sanırım Işıltı bunun yalnızca 18 saatini falan oluşturuyordu.

Yaşanan olaylar göz önüne alındığında sürecin bu kadar kısa olması hem sinirlerimi bozuyor hem de tatminsizlik duymama sebep oluyor. Ek azından birkaç ay geçmiş olmalıydı.

Gölgeler ortalama, Sis ortalamanın epey üstündeydi ve üzülerek söylüyorum ki Işıltı ortalamanın bir tık aşağısına düşmeye aday kaldı. Umarım Ateş daha güzel bir kitap olur.

Kitabı satın almak için:



Benzeri Yazılar

0 yorum