cora carmack

Esinti || Cora Carmack (Esin Serisi #1) Kitap Yorumu

08:34

Kitabın Adı: Esinti
Özgün Adı: Inspire (The Muse #1)
Yazar: Cora Carmack
Çeviren: Bige Turan Zourbakis
Sayfa Sayısı: 344
Yayınevi: Pena Yayınları
Goodreads Puanı: 3,81 (1,4K+)
Benim Puanım: 5/5

Arka Kapak
Var olmasının tek bir sebebi vardı…

Eski sevgilim diz çökmüş, merdivenleri ve yukarı çıkmaya çalışan insanların yolunu kapatıyordu. Bütün millet dönmüş bize bakıyordu. Tabii bakarlar. Ben olsam ben de bakardım, bu duruma düşmüş olmasam yani. 80'lerden kalma uyduruk bir romantik komedi filminden bir sahne gibiydik. "Sensiz hiçbir şey yazamıyorum, bebeğim." İşte zaten hep son söz buraya varır. Beni özlemek filan hikâye. Onlara verdiklerimi özlerler. Sanatçı ruhlularla çıkmanın sıkıntısı da bu. Eğlenceli, karizmatik ve tutkulu oluyorlar ama o tutkunun saplantıya dönüşmesi an meselesi. İnanın bana, bu kişilik kusurunu gayet iyi tanıyacak kadar çok sanatçı ruhluyla takıldım.

"Cesur, canlı ve seksi... Âşık olma heyecanını tekrar yaşayın! Bir itirafta bulunayım: Cora Carmack'ın Esin serisi yeni bağımlılığım!"
-Katy Evans-

"Esinti, özgün, büyüleyici ve Carmack'ın yazı tarzında tam olarak sevdiğim her şeyi taşıyan bir kitap. Bir sonraki kitabı elime almak için sabırsızlanıyorum!"
-thebookenthusiast.net-

"Esinti, eğlenceli, eşsiz ve romantik bir okuma sunuyor. Wilder ve Kalli'ye bayıldım, aşk hikâyelerine kapıldım. Eğer şaşırtıcı olaylarla dolu benzersiz bir kitap arıyorsanız Esinti mükemmel bir seçim olur!"
-bookloversforlife.com-

Yorumum
Şuracıkta ağlamaya başlamadan nasıl yorum yapacağımı inanın bilmiyorum, bildiğim tek şey Esinti'ye bayıldığım. Tarif edecek kelime bulamıyorum.
Arka kapağa baktığım zaman özgün bir romantik komedi okuyacağım sanmıştım. Ama kitap fantastik. Kız bir ilham perisi. Mitlerden tanıdığımız, gerçek bir ilham perisi Kalliope.
Ölümsüz Kalli ve sıradan bir ölümlü olan Wilder'ın hikâyesi beni resmen kendine hayran bıraktı. O kadar naif ama bir o kadar da tutkulu bir aşk okuyoruz ki her satırına gözyaşlarımı akıtmak istedim. Her bir kelimesi beni adeta yıktı.

Kitapta elle tutulur, gözle görülür bir aşk var. Tutku var. Okududuğunuz her sayfada bunu hissediyorsunuz ama bunun yanı sıra aile de baskın bir unsur. Fedakarlık. Sevdiklerimiz için kendimizden ne kadar ödün verebileceğimiz.

Wilder. Kelimelerini yüreğime işlemek istediğim adam. O nasıl güzel bir sevmek. Öyle samimi, öylesine çekici ki... Kalbini avucuma alıp göğsüme bastırarak sarılmak istiyorum. Kardeşiyle, annesiyle ilişkisi ve onlara sahip çıkması, onca yükü omuzlanması. Ama en çok da sadakati.
Yazarın tasvirleri muhteşemdi. Kitaptaki duygu yoğunluğu; aşk, çaresizlik, umut, hüsran... Her şey ama her şey kusursuzdu resmen. İliklerime kadar hissettim.
Cora Carmack’in şimdiye kadar okuduğum tek kitabı İlk Defa kitabıydı ve Esinti’yle arasında yazım dili olsun, kurgusal olarak olsun gözle görülür bir fark ve gelişme olduğunu söyleyebilirim.
Beklentimin yüksek olmayışının da etkisiyle, okuduğum her şey bende suratıma tokat yemiş etkisi yarattı. Yazarın yaptığı ters köşelerle kalbim sarsıldı. Ama en çok da sonu kalbimi kırdı. İkinci kitap için deliriyorum.

Bana aynı anda bu kadar çok şeyi bir arada hissettiren, bu denli vurucuyken bile zarif olmayı başaran bir kitap daha okuduğumu hatırlamıyorum. Altını çizdiğim bir dolu yer var. Kimini yanımda kurşun kalem olmadığı için arabada, babamın tükenmez kalemiyle çizdim hatta.
Kitabın 2016 favorilerime girdiğini gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki geride bıraktığımız 6 ay içinde hiçbir kitap için bunu söylediğimi hatırlamıyorum.

Kitabı satın almak için:

Benzeri Yazılar

0 yorum