A Lot Like Love

Yakın Mesafe || Julie James (FBI/US Attorney #2) Kitap Yorumu

23:05


Kitabın Adı: Yakın Mesafe
Özgün Adı: A Lot Like Love
Yazar: Julie James
Çeviren: Murat Karlıdağ
Sayfa Sayısı: 448
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Goodreads Puanı: 4,09 (24K+)
Benim Puanım: 4/5



Arka Kapak
Milyonlarca doların vârisi ve şehrin en ünlü şarap dükkânının güzel sahibi Jordan Rhodes her daim Chicago'nun prestijli kişilerinin bir araya geldiği partilere katılmaktadır. Fakat FBI'ın, özellikle de karizmatk ajan Nick McClal'ın dâhil olmak istediği tek bir parti vardır. O da Xander Eckhart'ın bağış toplamak için organize ettiği gecedir. Çünkü Xander aynı zamanda mafyayla iç içedir ve para aklamaktadır. Jordan'la FBI arasındaki bu ilişki hiç umulmadık olayların yaşanmasına sebep olur. Mizahın, maceranın ve romantizmin harmanlandığı Yakın Mesafe soluksuz okunacak bir roman. Kemelerinizi bağlayın, takip başlıyor! 


Benim Yorumum
Mutlu eden kitaplar köşesinde bugün.

En az Şeytan Tüyü kadar keyifli bir kitap oldu benim için, yine son derece esprili, heyecanlı ve akıcı bir kitaptı.

Jordan'ın şarap satışı yaptığı bir dükkanı var. Bu işteki en iyilerden biri. Babasının milyarder olmasından dolayı ise ünlü bir kadın. FBI kapısını çalıp kendilerini şarap koleksiyoncusu bir müşterisinin evine sokması karşılığında hapisteki kardeşinin çıkmasını sağlayacaklarını söylüyor ve her şey böyle başlıyor.

İlk olarak, Jordan'ın kardeşinin hapse girme sebebi kitaptaki favori olayım. Adam, sevgilisi kendisinden tweet atarak ayrıldığı için Twitter'ı çökertiyor. Sevgilisinin kendisini tweet ile terk etmesine sinirlenip Twitter'ı hackliyor ve Twitter iki gün boyunca tüm dünyada kullanılmaz oluyor. İşin içine polis, ardından FBI karşıyor.

Muhteşem değilse ne? Mesela sevgilim benden mesaj atarak ayrıldı diye WhatsApp'ı çökertebilmeyi isterdim, harika bir lüks.

Bu seriyi polisiye olarak adlandırmanın yanlış olduğunu düşünüyorum çünkü polisiye kitaplarda katili/hırsızı/asıl suçluyu adım adım keşfediyor, kitabın sonunda öğreniyoruz. Fakat Julie James bize olayı tüm açıklığıyla anlatıyor, suçun işlenişini, sebebini biliyoruz.

İkinci kitabı da okuduktan sonra anladım ki bu kitapları güzelleştiren asıl şey, karakterleri. Çoğu karakter hazır cevap, dişli, tuttuğunu koparan yapıda. Lafını sakınmamalarına bayılıyorum. Hepsinin kendine bağlayan cinsten bir duruşu ve öz güveni var.


Yakın Mesafe'yi Şeytan Tüyü'nden bile daha çok sevdim. Nick ve Jordan muazzam bir kimyaya sahipti. Ufak atışmaları ve tartışırken bile flört etmeleri çok güzel işlenmişti.

Kahkaha attığım da pek çok yer oldu, öylesine keyifle okudum ki bir çırpıda bitirdim. 10 saatlik bir araba yolculuğu yapınca bitirmek için de yeterli vaktim vardı tabi.

Eğlenceli ve sizi mutlu edecek bir kitap isterseniz sizi Julie James'in kalemiyle tanışmaya davet ediyorum. Yetişkin türünü seviyorsanız mutlaka şans vermelisiniz
.

Kitabı satın almak için:



Benzeri Yazılar

2 yorum